UNIFeria Graus

El certamen en línia arriba a la seua tercera edició i està organitzat per CRUE Universitats Espanyoles.

[ 19/02/2021 ]

Dona el salt a la universitat! Troba totes les respostes als teus dubtes universitaris en UNIFeria Graus, la fira virtual d'estudis universitaris de grau de les universitats espanyoles, que se celebra del 22 al 24 de febrer.

A colp de clic, sense desplaçaments, sense esperes, sense fullets que contaminen el medi ambient… La Universitat Politècnica de València participa en UNIFeria, la fira virtual més important d'Espanya, que funciona com les presencials.

Organitzada per CRUE Universitats Espanyoles, UNIFeria arriba a la tercera edició. Pots visitar totes les universitats espanyoles i obtenir informació de l'oferta d'estudis, les notes de tall, els preus, les opcions d'allotjament i molt més.

A més, podràs conversar en directe, via xat, amb personal dels serveis d'informació i orientació de les diferents universitats. Registra't ara i podràs entrar directament amb el teu correu electrònic i la contrasenya, una vegada la fira estiga oberta.

Del 2 al 4 de març, fira de màsters

A més d'aquesta tercera fira virtual de graus, CRUE Universitats Espanyoles organitza, del 2 al 4 de març, la segona edició d'UNIFeria Màsters, amb informació sobre les opcions d'estudis de màster oferides per totes les universitats participants.

Más información

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.