Welcome international Students

23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi un semestre o curs complet.

[ 19/02/2021 ]

L'Oficina d'Internacional del Campus d'Alcoi de la UPV manté la seua activitat malgrat les restriccions com a conseqüència de la Covid-19 a tot el món.

23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi un semestre o curs complet durant el 2020/2021. Estudiaren graus o màsters universitaris. Han arribat a Alcoi des de països com Alemanya, França, Romania, Bielorússia, Itàlia, República Txeca o Turquia. Alguns estudiants procedeixen d'altres universitats espanyoles.

Estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV també tindran l'oportunitat de cursar part de les seues titulacions en altres universitats. Concretament són 39 estudiants els que faran estades a l'estranger en països com Àustria, Bèlgica, República Txeca, Alemanya, França, Hongria, Itàlia, Països Baixos, Polònia, Finlàndia i Suècia. D'aquests, 9 estudiaran una de les dobles titulacions que el Campus d'Alcoi ha signat amb universitats d'altres països.

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.
Servei d'Esports i Biblioteca a partir de l'1 de març Servei d'Esports i Biblioteca a partir de l'1 de març
Els serveis es reprenen, però amb algunes restriccions.