Retorn al model de docència híbrida

Retorn al model de docència híbrida a partir del dilluns 1 de març.

La Generalitat Valenciana i les universitats públiques valencianes decideixen reprendre el model de docència híbrida a partir del dilluns 1 de març.

[ 19/02/2021 ]

La consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes -Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I, Universitat Miguel Hernández, Universitat de València i Universitat Politècnica de València- van acordar, en la seua reunió de 26 de gener de 2021, reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer, i avaluar aquesta situació en funció de l'evolució de la pandèmia.

En aquest sentit, i tenint en compte l'actual evolució de les dades sanitàries a la Comunitat Valenciana, en la reunió mantinguda ahir dijous 18 de febrer, van acordar:

• Reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-21.
  • Aplicar el pla de contingència establit i implementat per cada universitat per a continuar mantenint la seguretat en les instal·lacions i preservant la salut de la comunitat universitària.

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, i les universitats públiques valencianes continuaran treballant de forma coordinada per a adoptar les decisions que, a cada moment, es consideren més adequades per a oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones, atenent en tot moment a la situació sanitària i avaluant les mesures adoptades en funció d'aquesta.

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.