VI edició del concurs “START UPV Campus d´Alcoi”

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 09/02/2021 ]

Tens una idea de negoci?Vols ser el teu propi cap?Eres ambiciós?Eres innovador?… si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que cursa estudis de grau, màster universitari, doctorat o títols propis al Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el 12 de març de 2021.

Amb aquesta convocatòria de premis es pretén:

• Donar suport i potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV.
  • Contribuir al desenvolupament d'empreses amb el suport de la UPV a través de l'assessorament d'IDEES UPV.
  • Impulsar i enfortir les relaciones Universitat-Empresa.

El nom dels premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que se celebrarà en la UPV abans del 16 de juliol de 2021. En cas necessari es podrà retardar la data de l'acte o podrà realitzar-se de forma virtual, a causa de la situació de la crisi provocada per la COVID-19. La forma de l'esdeveniment, lloc, dia i hora concreta de l'acte serà comunicada a tots els interessats amb antelació suficient.

Per a més Informació o resolució de dubtes, envieu un correu electrònic a lupebla@ideas.upv.es, cridant al telèfon 96 652 85 00 o acudiu a IDEES UPV del Campus d’Alcoi, 4a planta de l'edifici Carbonell.

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.