Tallers gratuïts de l'ICE

T’agradaria desenvolupar habilitats com parlar en públic, gestionar el teu temps, millorar el teu benestar personal, …?

[ 02/02/2021 ]

Ara que comença un nou curs en una situació molt particular, volem animar-te al fet que t'apuntes als tallers gratuïts organitzats des de l'ICE per a tu, que estudies en la UPV.

Ja pots pots inscriure a través de la teua intranet, accedint a Secretaria virtual | Portal de formació contínua i permanent | Oferta formativa | ICE.

La convocatòria de tallers organitzada des de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) té per objectiu contribuir a oferir una formació integral als estudiants, basada en l'adquisició de competències transversals, complementària a la formació tècnica rebuda en els seus corresponents estudis, que els permeta desembolicar-se tant en la seua vida professional com personal.

La inscripció és gratuïta i es convaliden per CRÈDITS OPTATIUS EN ACTIVITATS UNIVERSITÀRIES. A més, en finalitzar cada activitat, s'emet un certificat d'assistència.

Més informació al nostre blog

No deixes passar l’oportunitat, t’esperem!

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.