Signatura electrònica en pràctiques d'empresa

Els convenis de pràctiques en empresa han de signar-se electrònicament.

[ 02/02/2021 ]

Des de setembre del 2020 els convenis de pràctiques en empresa per normativa UPV han de signar-se electrònicament per totes les parts involucrades amb signatures vàlides. Al Campus d'Alcoi de la UPV estem molt satisfets per l'esforç d'estudiants, empreses i tutors EPSA perquè hem aconseguit la xifra de 200 convenis digitals.

Des de l'oficina de Pràctiques en empresa hem assessorat a tots els col·lectius i cada vegada el funcionament és millor. D'aquesta forma són més ràpids en la seua gestió per a totes les parts evitant moviment de persones i contactes, tan important en aquesta època amb la pandèmia COVID. Sense oblidar també l'estalvi de paper que és important per al medi ambient.

Recordem als estudiants no deixar per a última hora la sol·licitud de la signatura electrònica, molt útil també per a altres gestions amb l'administració i amb empreses. Si no la teniu encara podeu utilitzar aquest link amb un document que vos ajuda per a la seua petició.

Valide

També us informem que el Govern d'Espanya té a disposició el programa Valide (Aplicació de Validació de signatura i certificats Online i Demostrador de serveis de @signatura) que s'utilitza per a comprovar que les signatures digitals són valgudes en qualsevol document o per a poder comprovar cada usuari en el seu ordinador que el seu certificat digital és correcte per a la seua utilització.

Podeu trobar més informació en el seu web.

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.