Segon Número de JARTE

Investigadors d'universitats de l'Índia, la Xina, Ghana, Pakistan i Espanya han publicat en aquest segon número.

[ 31/01/2021 ]

JARTE, Journal of Applied Research in Technology & Engineering (Revista d'Investigació Aplicada en Tecnologia i Enginyeria), és el nom de la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). La revista científica ja ha publicat el seu segon número. Pots descarregar-t'ho en el següent enllaç.

La publicació, d'accés obert i sense costos de publicació, si bé naix amb la intenció de difondre els resultats científics del propi Campus -a que els seus integrants fa una crida especial per a participar en ella-, està oberta a qualsevol investigador del món en àrees com a Enginyeria Química, Enginyeria Elèctrica, Fabricació i Enginyeria Mecànica, Enginyeria de Materials, Enginyeria Tèxtil i Noves Tecnologies de la Comunicació.

En aquest segon número participen investigadors de l'Índia, la Xina, Ghana, Pakistan i Espanya. Un dels articles pertany a investigadors del Campus d'Alcoi, concretament pertany a Juan Ivorra, Miguel Ángel Sellés, Samuel Sánchez i Teodomiro Boronat.

L'objectiu, consolidar-se en Scopus i el JCR Teodomiro Boronat, investigador del Campus d'Alcoi de la UPV i editor-cap de JARTE, afirma que la revista sorgeix com “mostra del compromís amb la difusió de la investigació d'un campus amb una activitat molt intensa en aqueix aspecte”.

JARTE, publicació “modesta” en paraules de Boronat, ix a la llum sota el format de la plataforma PoliPapers de la UPV i amb l'objectiu, “a llarg termini, d'accedir i consolidar-se en la base de dades d'Scopus i el factor d'impacte Journal Citation Reports (JCR)”, dos elements clau a nivell de prestigi i impacte global en l'àmbit investigador.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.