FOTCIENCIA17

Fins al 15 de febrer pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.

[ 13/01/2021 ]

Fotciencia17 ja es pot visitar en la planta d'oci del Centre Comercial **Alzamora d'Alcoi fins al pròxim 15 de febrer. Aquesta activitat està emmarcada dins de la programació anual de la Setmana de la Ciència del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV).

L'exposició FOTCIENCIA pretén acostar la ciència i la tecnologia a la societat a través de la fotografia científica amb l'edició d'un catàleg i la producció d'una exposició que visita al voltant d'una vintena de localitats de tota Espanya, com per exemple Madrid o Pamplona. L'exposició es pot visitar en horari comercial seguint totes les recomanacions i protocols marcats per les autoritats sanitàries i el Centre Comercial Alzamora.

En aquesta 17a edició, FOTCIENCIA se suma als 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) declarats per Nacions Unides. El comitè de selecció, juntament amb l'organització ha seleccionat 49 fotografies que estan sent exhibides juntament amb els seus respectius textos en exposicions itinerants durant 2020.

El foment de la cultura i l'educació científiques resulta essencial en la societat actual, no solament per al foment de vocacions en l'àrea de ciències, sinó també com a competència fonamental per a tota la societat. L'exposició de fotografies científiques itinerant produïda en el marc d'aquesta iniciativa es presenta cada any en els principals museus, centres de la ciència, universitats i centres culturals, amb gran èxit de públic.

FOTCIENCIA és una iniciativa organitzada per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), amb el suport de la Fundació Jesús Serra. També fan possible aquesta mostra la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement i el Centre Comercial Alzamora. El principal objectiu és acostar la ciència als ciutadans mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través de fotografies científiques que són exposades juntament amb una descripció o comentari escrit del fet científic que il·lustren. És també objectiu d'aquesta iniciativa promoure entre la comunitat científica la importància de divulgar el seu treball al conjunt de la societat.

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.
Aarón Ramón Torrens, nou delegat d'Alumnes Aarón Ramón Torrens, nou delegat d'Alumnes
Substitueix en el càrrec a Lucas Ballester.