Premis Fundació BBVA

Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya. Convocatòria 2021.

[ 23/12/2020 ]

La Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA anuncien la cinquena edició de els "Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA", que estarà integrada per dues modalitats de premis de periodicitat anual i àmbit estatal.

Modalitat de Premis Nacionals d'Informàtica

Està dirigida a reconèixer la labor d'investigadors i entitats públiques i privades que han dedicat la seua carrera professional i el seu esforç a l'estudi, enfortiment i divulgació en l'àrea de la Informàtica.

Es convoquen quatre categories de premis:

• Premi José García Santesmases
  • Premi Aritmel
  • Premi Ramón Llull
  • Premi Ángela Ruiz Robles

Modalitat Joves Investigadors Informàtics

Està destinada a premiar la creativitat, originalitat i excel·lència en els primers anys de la professió i pretén servir d'estímul perquè continuen amb la seua labor investigadora. En aquesta modalitat es concedirà un màxim de sis premis, cadascun amb la dotació bruta de 5.000 euros.

La documentació necessària per a concórrer a aquests premis, en qualsevol de les seues modalitats, haurà de ser enviada en format digital a l'adreça electrònica premios-informatica@fbbva.es fins les 14 hores (hora peninsular) del 1 de març de 2021.

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.
Aarón Ramón Torrens, nou delegat d'Alumnes Aarón Ramón Torrens, nou delegat d'Alumnes
Substitueix en el càrrec a Lucas Ballester.