Eleccions a Defensoria Universitària

Del 12 al 15 de gener, la 2a votació.

Després de concloure la primera volta sense majoria absoluta, del 12 al 15 de gener tindrà lloc la 2a votació.

[ 01/12/2020 ]

La primera volta de les eleccions a la Defensoria Universitària de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha finalitzat sense que cap dels dos candidats haja obtingut la majoria absoluta necessària, motiu pel qual, de conformitat amb la legislació vigent, el pròxim 18 de desembre donarà començament la segona volta.

La campanya electoral de la citada segona volta es desenvoluparà entre els dies 7 i 11 de gener, mentre que la votació electrònica tindrà lloc des de les 9 hores del dimarts 12 de gener de 2021 fins a les 12 hores del divendres 15 de gener de 2021.

Per a accedir al càrrec, serà novament necessari obtenir la majoria absoluta dels vots dels claustrals.

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.