VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen la vuitena edició del concurs. El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.

[ 11/12/2020 ]

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen l'octava edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien:

• Batxillerat de Ciències Socials.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Ajuntament d'Alcoi.

El termini de presentació per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 19 de febrer de 2021 a les 24h. El 26 de març de 2021 a les 12.00 h hi haurà una Conferència **DIFUTEC (**DifusiónTecnológica) via **TEAMS on es donarà a conèixer els projectes finalistes i guanyadors.

Es realitzarà un acte presencial si la situació sanitària ho permet per a lliurar els premis sobre el 22 d'abril de 2021 a les 18 h. en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi.

Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.
Aarón Ramón Torrens, nou delegat d'Alumnes Aarón Ramón Torrens, nou delegat d'Alumnes
Substitueix en el càrrec a Lucas Ballester.