Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, Alumni PLUS UPV, PAS i PDI) i personal extern.

[ 17/11/2020 ]
Proves d'acreditació de valencià

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al gener de 2021 de la CIEACOVA, dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV. Al Campus d’Alcoi es pot examinar dels nivells B2, C1 i C2.

Hi ha dos períodes per a la matrícula, segons es tracte de membres de la UPV o persones externes.

Dates de realització de les proves

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (13 o 19 de gener) i l’altre per a la prova escrita (16 o 23 de gener), segons s’indica en els quadres de la inscripció de la convocatòria. La crida dels examinands per a la prova oral comença per la lletra C.

L’hora exacta de la prova oral de cada examinand es publicarà en la pàgina web del Servei de Promoció i Normalització Lingüística almenys amb tres dies d’antelació.

• Períodes de matrícula segons destinataris:
    • Obert només per a la comunitat UPV (PAS, PDI, alumnat i membres d’Alumni): del 16 al 25 de novembre (fins a les 23.59 h).
    • Obert per a les persones externes i per a la comunitat UPV: del 21 al 25 de novembre (fins a les 23.59 h).
  • Requisit: Haver complit 18 anys.
  • Taxes:
    • Alumnat UPV: 40 euros.
    • Alumni PLUS i AAA UPV: 40 euros.
    • PAS i PDI de la UPV: 40 euros.
    • Públic en general: 90 euros.
  • Inscripció en línia: Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent:

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
XX Jornada d'Orientació Acadèmica XX Jornada d'Orientació Acadèmica
Organitzada per la UPV, enguany està marcada per la pandèmia de la covid-19.