Cicle ‘Cinema en Valencià’ 2020

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 11/11/2020 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el cicle de Cinema en Valencià a Alcoi 2020, que tindrà lloc el 12, 19 i 26 de novembre, a les 19 h, al Centre Cultural Mario Silvestre d’Alcoi, adreçat al públic adult en general.

Programació:

• 12 de novembre: Una casa, la família i un miracle (‘La casa di famiglia’), d'Augusto Fornari Tràiler

• 19 de novembre: The Beast (‘Biseuteo’), de Lee Jung-Ho Tràiler

• 26 de novembre: 10 dies sense la mama (‘10 giorni senza mamma’), d’Alessandro Genovesi Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala. Per assistir a la projecció de les pel·lícules, és necessària la inscripció prèvia. Envia les dades personals (nom i cognoms, DNI i telèfon) a l’adreça de correu gabinet-valencia@alcoi.org. El dia de la projecció a l’entrada de la sala se t’indicarà la butaca que et correspon.

Organitzen: Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi, Regidoria de Política Lingüística. Amb el suport del Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi i el Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV.

Col·labora: Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
XX Jornada d'Orientació Acadèmica XX Jornada d'Orientació Acadèmica
Organitzada per la UPV, enguany està marcada per la pandèmia de la covid-19.