I Jornades de Transformació Digital Alcoi 2020

Es celebraran els dies 26, 27 i 28 de novembre a l'IVAM CADA Alcoi. Format presencial i en linia.

[ 11/11/2020 ]

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, a través de Districte Digital Comunitat Valenciana, al costat de l'Ajuntament d'Alcoi(Alacant), l'Escola Politècnica (EPSA) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Fundació Empresa Universitat d'Alacant – Fundeun ,organitzen les I Jornades de Transformació Digital d'Alcoi, “L'abans i el després”, que es celebraran els pròxims dies 26, 27 i 28 de novembre, amb l'objectiu de donar a conèixer a les empreses els casos reals i aplicacions actuals de la tecnologia en la transformació digital de les empreses.

L'esdeveniment continua la línia de col·laboració iniciada amb Districte Digital, el principal objectiu del qual és aconseguir que les tecnologies desenvolupades en el hub tecnològic incidisquen directament en la indústria del territori, i es produïsca una transferència real de coneixement tant cap als professionals i el talent procedent dels diferents centres de formació, com cap a la ciutadania. Els assistents podran participar en aquest esdeveniment presencialment en l'edifici CADA d'Alcoi, o seguir-la en directe per streaming, ja que s'ha determinat un format híbrid presencial – online.

La primera sessió que se celebrarà el dijous 26 a la vesprada, titulada “L'abans i el Després”, està dirigida dirigida a directius d'empreses, que podran conèixer casos reals de transformació digital aplicada a empreses de diferents sectors i grandàries. L'objectiu és que els professionals assistents puguen veure reflectides en les diferents ponències problemàtiques i solucions reals similars als seus entorns, i comprenguen com pot haver-hi un abans i un després per als seus negocis aplicant determinats processos i tecnologies.

En el marc de les I Jornades de Transformació Digital d'Alcoi se celebra també el #HackOVID virtual: Nous reptes post Covid-19, un esdeveniment virtual, obert i participatiu, creat per a donar resposta a les necessitats generades per la pandèmia. Tindrà lloc els dies 27 i 28 de novembre, amb la col·laboració de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). En el hackathon poden participar alumnes i titulats universitaris i de Formació Professional, emprenedors, professors, investigadors, directius, empresaris, i tot aquell interessat a generar sinergies en l'àmbit post-COVID amb una activitat experiencial pràctica desenvolupada durant un cap de setmana.

Les persones que desitgen assistir presencialment han de sol·licitar una invitació personalitzada en l'adreça de correu electrònic smartcitizen@alcoi.orgfacilitant nom i DNI.

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
Minut de silenci 25N Minut de silenci 25N
Per les vítimes de la violència de gènere.