Mentoratge lingüístic per TEAMS

[ 06/11/2020 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) organitza el programa de Mentoratge Lingüístic: conversar en valencià per ajudar els membres de la UPV a practicar la conversa en valencià i millorar-ne el coneixement i l’ús de la llengua. A més de millorar-ne la parla, també es pretén reforçar la formació oferida en els cursos i grups de conversa i la preparació per a les proves d’acreditació de valencià.

Els destinaris són:

• En qualitat d’aprenents: PAS, PDI, alumnat dels cursos de valencià, alumnat dels grups de conversa i col·lectiu Alumni PLUS de la UPV.
  • En qualitat de mentors: Voluntariat Lingüístic, PAS i PDI.

El programa consta d’un total de 10 hores, que es podrà realitzar fins al 20 de juny de 2021. Les sessions seran de 15 o 30 minuts, com a màxim, en l’horari que s’acorde entre la persona mentora i els aprenents assignats.

Les converses es realitzaran per TEAMS, entre la persona mentora i un o dos aprenents.

Les formes de participació són:

• (APRENENTS) Per a practicar l’expressió oral en valencià: Cal emplenar el formulari per a aprenents . Segons la franja horària preferida i el nivell que vols practicar, t’assignarem una persona mentora, amb qui acordaràs el calendari de les sessions.
  • (MENTORS) Per a ajudar una altra persona a practicar el valencià: Cal emplenar el formulari per a mentors . Segons la franja horària que et vinga millor i el teu nivell (http://bit.ly/35HyRc7 i http://bit.ly/35EKCQD ), t’assignarem els aprenents, amb els quals acordaràs el calendari de les sessions, que caldrà crear per TEAMS.

Hi haurà una reunió inicial amb els mentors el 26 novembre, a les 14 hores, per TEAMS, en la qual es donaran orientacions i bibliografia de suport.

Aquesta activitat està reconeguda amb crèdits ECTS, en el marc de les activitats del Voluntariat Lingüístic, d’acord amb l’“Oferta general per al reconeixement de crèdits per activitats en estudis universitaris de grau. Curs 2020-2021”. Per al reconeixement, cal ser estudiant de la UPV i estar inscrit en el Voluntariat Lingüístic.

El termini d'inscripció (a qualsevol de les dues formes de participació) finalitza el 22 de novembre.

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
Els edificis del campus, protagonistes de Mednight Els edificis del campus, protagonistes de Mednight
Primera Nit Mediterrània de les Investigadores.