Convocatòria Erasmus 2021-2022

El termini de registre de sol·licituds finalitza el 30 de novembre de 2020.

[ 04/11/2020 ]
Convocatòria ERASMUS

Des de l'oficina de Relacions Internacionals us informem que hem obert la crida ERASMUS 2021/2022 EPSA.

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran, signaran i registraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No es lliura res en paper.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de registre de sol·licituds serà del 2 de novembre de 2020 al 30 de novembre de 2020 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Inglés B1 requerit, poden sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes (Inglés el 10/12/2020) que veuran en emplenar la sol·licitud.

La celebració de les proves queda condicionada al fet que, en les dates previstes, la situació sanitària permeta a l'alumnat l'accés de forma presencial a les instal·lacions del Campus d'Alcoi. En cas contrari les proves quedaran anul·lades i l'única manera d'acreditar el nivell d'idioma serà a través dels certificats admesos en l'Annex II.

És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Inglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu contactar amb l'oficina de Relacions Internacionals telemàticament per Teams, email o PoliConsulta des de la vostra Intranet.

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
Els edificis del campus, protagonistes de Mednight Els edificis del campus, protagonistes de Mednight
Primera Nit Mediterrània de les Investigadores.