Joan Jordà, nou vocal de Garantia de la Qualitat de la CREUP

És estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica del Campus d'Alcoi d'UPV.

[ 05/10/2020 ]

L'estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica del Campus d'Alcoi d'UPV, Joan Jordà, ha sigut triat com a vocal de Garantia de la Qualitat de la Coordinadora de representants d'Estudiants d'Universitats Públiques (CREUP).

Joan Jordà és col·laborador en labors de representació estudiantil des de fa més de 3 anys. Durant aquest temps he participat activament en representació tant a nivell de l'EPSA [Oct. 17 - actualitat] com a nivell d'Universitat com a Sotssecretari d'Alumnes de la UPV [juny 19 - actualitat] i sectorial com a representant en RITSI [juny 19 - actualitat].

CREUP és la Coordinadora de Representants d'Estudiants d'Universitats Públiques, formada pels consells d'estudiants o delegacions de 33 Universitats Públiques i representant a més d'1.000.000 d'estudiants universitaris. És el principal agent de representació de l'estudiantat universitari a nivell Estatal. Dóna veu a l'estudiantat davant les entitats i Institucions Públiques de referència per a la construcció i millora del Sistema Universitari.

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
Minut de silenci 25N Minut de silenci 25N
Per les vítimes de la violència de gènere.