Fins al dilluns 19 d'octubre

La formació continuarà sent en línia al campus de Vera durant la setmana que ve per a facilitar els rastrejos i contenir el contagi.

[ 13/10/2020 ]

Com és sabut, el diumenge 4, d'acord amb les autoritats sanitàries, es va decidir que la docència al campus de Vera passara a la modalitat virtual, com també que es restringiren totes les activitats presencials de l’estudiantat.

Una vegada realitzades les proves i obtinguts els resultats, ara han de dur-se a terme rastrejos i noves proves sobre els contactes estrets dels casos positius per continuar delimitant el brot.

Per tot això, i amb vista a limitar la propagació del contagi, s'ha decidit mantenir la modalitat en línia de la docència fins al dilluns 19 d'octubre, així com restringir tota activitat presencial de l’alumnat al campus de Vera.

Aquesta mesura permetrà contenir el possible contagi a l'entorn del campus de Vera.

La presencialitat és un dels valors de la UPV com a institució i és clau per a continuar la formació. Des de l'inici del curs, la comunitat universitària de la UPV ha mantingut un comportament exemplar als campus. Amb tot, es recorda la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantenir i complir les mesures preventives establides en el Protocol intern d'actuació davant l'activació de l'alerta sanitària per coronavirus SARS-COV-2 aprovat per la UPV, i les directrius de les entitats docents.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.