Conferència Inaugural del Curs

Tindrà lloc el dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".

[ 13/10/2020 ]

El proper dilluns 26 d'octubre, tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de la Sra. Nuria Oliver, amb el títol “Cap a una Intel·ligència Artificial per i per a la Societat”.

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2020/2021 tindrà lloc el dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".

L'acte comptarà amb totes les mesures higiènic-sanitàries adaptades a les circumstàncies actuals de la Covid-19.

El programa comptarà amb el següent ordre:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2019-2020.
  • Reconeixement al personal.
  • Conferència inaugural a càrrec de la Sra. Nuria Oliver, amb el títol “Cap a una Intel·ligència Artificial per i per a la Societat”.
  • Paraules de la Presidència.
  • Gaudeamus Igitur.

Ressenya de la Sra. Nuria Oliver

Directora d'Investigació amb reconeixement internacional i 25 anys d'experiència investigadora en les àrees d'intel·ligència artificial, sistemes intel·ligents i interactius, personalització, informàtica ubiqua i mòbil i Big Data. Fellow de l'ACM, de l'IEEE i de l'Associació Europea d'Intel·ligència Artificial. Acadèmica de la Reial Acadèmia d'Enginyeria d'Espanya, l'Acadèmia Europea i CHI Academy. Inventora de 41 sol·licituds de patent.

Ponent convidada freqüent en congressos científics i tecnològics. Assessora a diverses universitats, al Govern d'Espanya i de la Comunitat Valenciana, la Comissió Europea i el Fòrum Econòmic Mundial.

Comissionada per a Presidència de la Generalitat Valenciana en Intel·ligència Artificial i les Ciències de Dades en la lluita contra la COVID-19. Apassionada sobre la divulgació científic-tecnològica amb centenars d'aparicions en els mitjans. Compromesa amb l'atracció de talent jove - sobretot xiques - a l'enginyeria.

Web oficial de Núria Oliver.

La jornada es podrà seguir per streaming a través de la següent pàgina web i el canal oficial de youtube del Campus d'Alcoi de la UPV.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Tornada a les aules Tornada a les aules
A partir d'aquest dilluns 19 d'octubre, es reprèn la docència híbrida.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.