Adjudicada l'obra d'accessibilitat en l'edifici de Viaducte

Es proposa a l'empresa Eladio Silvestre SA com a adjudicatària del contracte.

[ 08/10/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) licita l'obra per a la rehabilitació i millora de l'accessibilitat de la històrica Escola Industrial, coneguda com l'Edifici de Viaducte. El pressupost base de licitació és de 450.639,86 euros sense impostos. Segons la Plataforma de Contractació del Sector Públic i en vista d'aquests resultats, es proposa a l'empresa Eladio Silvestre SA com a adjudicatària del contracte, en haver obtingut la màxima puntuació entre les empreses participants en el concurs.

La Plataforma de contractació del sector públic del Ministeri d'Hisenda va publicar la licitació "Rehabilitació i millora de l'accessibilitat de l'Escola Industrial situada en Passeig Ovidi Montllor. Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València". L'òrgan de contractació és el Rectorat de la Universitat Politècnica de València.

En l'actualitat, hi ha un acord entre l'Ajuntament de la ciutat i la institució universitària perquè el consistori faça ús de part d'edifici per a ús educatiu.

Més informació:

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Tornada a les aules Tornada a les aules
A partir d'aquest dilluns 19 d'octubre, es reprèn la docència híbrida.