Premis Mancomunitat

IX edició del Concurs d'Empreses i Projectos  Empresarials Emprenedors.

IX Concurs d'Empreses i Projectos Empresarials Emprenedors de la Mancomunidad l’Alcoià i el Comtat.

[ 17/09/2020 ]

La Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat obri la convocatòria de la IX edició del Concurs d’Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors, enguany amb dues noves categories per a donar reconeixement a les empreses i projectes adreçats a superar la crisi provocada per la COVID-19.

Per nové any consecutiu, la Mancomunitat premia les empreses i emprenedors que fomenten el desenvolupament local, la promoció econòmica i la creació d’ocupació en les comarques de l’Alcoià i el Comtat. Les categories dels premis estan vinculades a la sostenibilitat, el turisme i el sector agropecuari i alimentari, afegint a més la nova categoria per a empreses i emprenedors que han reaccionat davant la pandèmia i han desenvolupat projectes vinculats a la superació de la crisi que aquesta ha provocat:

Premi Millor empresa:
  • Millor empresa (1500€)
  • Millor empresa eco-sostenible (1000€)
  • Millor empresa creada per a oferir serveis que ajuden a superar la crisi provocada per la COVID-19 (1000€)

Premi Millor projecte emprenedor:
  • Millor projecte empresarial (900€)
  • Millor projecte eco-sostenible (400€)
  • Millor projecte turístic (400€)
  • Millor projecte agropecuari i/o alimentari (400€)
  • Millor projecte amb l’objectiu de fer front a la crisi provocada per la COVID-19 (400€)

Les empreses i projectes guanyadors es beneficiaran, a més, del servei continuat d’assessorament gratuït de l’Agència d’Impuls Emprenedor i Empresa Comarcal.

L’edició de 2020 del Concurs d’Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat torna a comptar amb el suport i col·laboració de la Cámara de Comercio d’Alcoi, IDEAS-UPV del Campus d’Alcoi de la Universitat Politènica de València, el CEEI d’Alcoi-València, JOVEMPA, FEDAC i les Agències de Desenvolupament Local dels municipis que integren la Mancomunitat.

Les empreses i persones emprenedores de les comarques poden presentar les seues candidatures fins al 13 de novembre.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Tornada a les aules Tornada a les aules
A partir d'aquest dilluns 19 d'octubre, es reprèn la docència híbrida.