Rastreig de COVID-19

Col·labora en el rastreig del coronavirus.

Col·labora en el rastreig del coronavirus. Gràcies a DeteCCovid, només cal que hi dones permís i et connectes a UPVNET.

[ 05/10/2020 ]

La UPV ha posat en marxa DeteCCovid, una solució que permet rastrejar, de forma totalment anònima, els telèfons mòbils, i ajuda a detectar les persones pròximes a un cas positiu de COVID-19.

Per a col·laborar en el rastreig del coronavirus, n’hi ha prou que hi dones el teu permís i et connectes a la xarxa UPVNET sempre que sigues al campus.

El sistema DeteCCovid presenta dos avantatges fonamentals:

• No cal instal·lar-se cap app, i és transparent i fiable. Després de concedir el permís, les dades es registren directament des de la xarxa UPVNET del campus.
  • Tota la informació generada està encriptada i és totalment confidencial. Només les autoritats sanitàries poden desencriptar-la posat cas que es detecten casos positius.

La tecnologia, desenvolupada per l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions (ASIC) i l’institut VRAIN de la UPV, va dirigida a tota la comunitat universitària.

És fàcil fer l’estada a la Universitat molt més segura per a tu i per a tothom. No ho deixes passar: atorga-hi el consentiment avui mateix.

Més informació

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.