Rastreig de COVID-19

Col·labora en el rastreig del coronavirus.

Col·labora en el rastreig del coronavirus. Gràcies a DeteCCovid, només cal que hi dones permís i et connectes a UPVNET.

[ 05/10/2020 ]

La UPV ha posat en marxa DeteCCovid, una solució que permet rastrejar, de forma totalment anònima, els telèfons mòbils, i ajuda a detectar les persones pròximes a un cas positiu de COVID-19.

Per a col·laborar en el rastreig del coronavirus, n’hi ha prou que hi dones el teu permís i et connectes a la xarxa UPVNET sempre que sigues al campus.

El sistema DeteCCovid presenta dos avantatges fonamentals:

• No cal instal·lar-se cap app, i és transparent i fiable. Després de concedir el permís, les dades es registren directament des de la xarxa UPVNET del campus.
  • Tota la informació generada està encriptada i és totalment confidencial. Només les autoritats sanitàries poden desencriptar-la posat cas que es detecten casos positius.

La tecnologia, desenvolupada per l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions (ASIC) i l’institut VRAIN de la UPV, va dirigida a tota la comunitat universitària.

És fàcil fer l’estada a la Universitat molt més segura per a tu i per a tothom. No ho deixes passar: atorga-hi el consentiment avui mateix.

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.