Rastreig de COVID-19

Col·labora en el rastreig del coronavirus.

Col·labora en el rastreig del coronavirus. Gràcies a DeteCCovid, només cal que hi dones permís i et connectes a UPVNET.

[ 05/10/2020 ]

La UPV ha posat en marxa DeteCCovid, una solució que permet rastrejar, de forma totalment anònima, els telèfons mòbils, i ajuda a detectar les persones pròximes a un cas positiu de COVID-19.

Per a col·laborar en el rastreig del coronavirus, n’hi ha prou que hi dones el teu permís i et connectes a la xarxa UPVNET sempre que sigues al campus.

El sistema DeteCCovid presenta dos avantatges fonamentals:

• No cal instal·lar-se cap app, i és transparent i fiable. Després de concedir el permís, les dades es registren directament des de la xarxa UPVNET del campus.
  • Tota la informació generada està encriptada i és totalment confidencial. Només les autoritats sanitàries poden desencriptar-la posat cas que es detecten casos positius.

La tecnologia, desenvolupada per l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions (ASIC) i l’institut VRAIN de la UPV, va dirigida a tota la comunitat universitària.

És fàcil fer l’estada a la Universitat molt més segura per a tu i per a tothom. No ho deixes passar: atorga-hi el consentiment avui mateix.

Més informació

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Tornada a les aules Tornada a les aules
A partir d'aquest dilluns 19 d'octubre, es reprèn la docència híbrida.