Grau en Informàtica Industrial i Robòtica

La UPV presenta la proposta per a impartir aquest grau a curt termini al Campus d'Alcoi.

[ 01/10/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha iniciat el procés per a posar en marxa el Grau en Informàtica Industrial i Robòtica que podrà estudiar-se, en principi, a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA).

Per a tirar avant el grau, segons el procediment per a la tramitació interna en la UPV de propostes de noves titulacions, aprovat en Consell de Govern al juliol de 2008, és necessari realitzar una exposició pública d'aquestes propostes. Aquest tràmit, de 14 dies naturals de duració, va ser posat en marxa el passat 21 de setembre. Una vegada superada aquesta premissa, el grau haurà de ser aprovat en la pròxima reunió de la Comissió Acadèmica.

Les memòries, a la disposició de la comunitat universitària

Les memòries dels nous graus es troben en la pàgina web de l'Àrea d'Estudis i Ordenació de Títols, en l'apartat del qual de “Sol·licituds de Títols – Verifica”, està disponible per a la seua revisió per part de la comunitat universitària, per al que serà necessària la identificació personal d'UPVNET. També es podrà accedir a les memòries a través de la intranet, en l'apartat Informació de la UPV: Àrea d'Estudis i Ordenació de Títols.

Qualsevol membre de la UPV podrà realitzar les al·legacions que considere oportunes. Aquestes seran posteriorment debatudes tant en la Comissió Acadèmica com en la comissió delegada del Consell de Govern.

Per a realitzar aquests comentaris, ha d'enviar-se un correu a l'adreça de l'Àrea d'Estudis i Ordenació de Títols (aeot@upvnet.upv.es) durant el termini d'exposició, indicant el nom de la persona que signa l'al·legació, el col·lectiu al qual representa (si escau) i el motiu de l'al·legació.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.