BENVINGUTS!

[ 28/09/2020 ]

La Plaça Ferrándiz i Carbonell ha acollit la Jornada d'Acolliment del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). Aquesta jornada està dirigida als nous estudiants dels 6 graus i els 2 dobles graus. Dels prop de 500 alumnes i alumnes de nou ingrés, uns 350 han participat en l'esdeveniment que ha comptat amb totes les mesures higièniques i de distanciament, adaptant-se així als protocols de les autoritats sanitàries per la Covid-19.

Les classes presencials començaran a partir del 29 de setembre per als estudiants de primer curs. L'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) organitza aquesta Jornada d'Acolliment i és qui exerceix el Pla d'Acció Tutorial Universitari (**PATU). La Jornada d'Acolliment ha sigut presentada pel subdirector de Comunicació i Promoció, Manuel Llorca.

En ella han participat Antonio Arques, subdirector d'Alumnat i Investigació; David García, subdirector d'Infraestructures i de Màster i Formació Permanent; Lucas Ballester i Aarón Ramón Torrens, com a representants de Delegació d'Alumnes; i Antonio Francès, alcalde d'Alcoi. Finalment, el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa, ha donat una calorosa benvinguda a tots els estudiants i ha animat a tots en aquesta nova etapa.

La jornada ha finalitzat amb un esmorzar on els alumnes-tutors han explicat als nous estudiants el funcionament del campus i tot el que han de saber en els primers dies com a universitaris. Aquesta trobada s'ha celebrat en l'exterior de l'IVAM CADA Alcoi.

Els estudiants ja universitaris tenien moltes ganes de començar aquesta etapa. Fruto José Barato Yang ha comentat que "els estudiants de segon i els professors ja ens han donat consells per a portar el curs de la millor manera". Per part seua, l'estudiant Olga Zornoza, estava "emocionada" per començar la universitat perquè "és un canvi molt gran".

Matriculació

El Campus d'Alcoi de la UPV ha cobert pràcticament la totalitat de la matrícula en els graus, màsters universitaris i dobles graus. Actualment, es disposa de llista d'espera en pràcticament totes les titulacions, amb els quals es podrien cobrir possibles baixes.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.