shutapp.es

La plataforma web shutapp.es pretén connectar a tot el sector musical, des d'agrupacions musicals, bandes de música o cantants, fins a dj's, estudis de grabació o tècnics de so.

[ 25/09/2020 ]

La plataforma web shutapp.es pretén connectar a tot el sector musical, des d'agrupacions musicals, bandes de música o cantants, fins a dj's, estudis d'enregistrament o tècnics de so. L'objectiu és unir oferta i demanda en un sector que actualment està poc digitalitzat. La idea va sorgir del Treball Final de Grau (TFG) "Proposta i desenvolupament d'un model de negoci d'intermediació de contractes musicals on-line" de Pau Anduix, estudiant del Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). També forma part d'aquest projecte, Jorge Anduix, el germà de Pau, que ha estudiat el Grau en Enginyeria Informàtica i el MBA al campus alcoià.

A més de connectar al sector musical perquè es produïsquen sinergies, els germans Anduix reconeixen que el projecte naix amb la idea de digitalitzar un sector com és el musical. Pau Anduix també ha estudiat en el Conservatori de Música 'Juan Cantó' d'Alcoi i indica que "moltes vegades sorgeixen esdeveniments o concerts en els quals es necessita contractar un músic, una banda, equip tècnic, agrupació musical. Tot aquest sector està poc digitalitzat i shutapp.es vol crear un punt de connexió. El que fem és mostrar les habilitats dels músics amb vídeos, fotografies o currículums, i li donem aqueix plus de visibilitat perquè siguen contractats". La idea inicial va ser presentada en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria del Campus d'Alcoi de la UPV.

Shutapp.es és totalment gratuïta i també pretén ajudar la gran quantitat de bandes de música i agrupacions musicals de la Comunitat Valenciana. Segons la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), en el territori valencià s'agrupen 557 societats musicals i les seues escoles de música (el 50% d'Espanya) amb 40.000 músics, 60.000 alumnes i més de 200.000 socis.

També pretén donar suport al sector de les festes populars, com a Falles, Fogueres, Moros i Cristians, en un període tan complicat per a ells després de la Covid-19. Aquest projecte va sorgir molt abans de la pandèmia, però segons Jorge Anduix "amb aquesta situació s'han adonat que hi ha sectors que estan pendent de digitalitzar-se com és el musical. La situació actual ha posat de manifest aquesta necessitat".

Jorge Anduix i Pau Anduix volen agrair l'esforç d'Inprofit, l'agència de màrqueting i transformació digital que els ha ajudat a plasmar la idea en una cosa tangible. Actualment, Shutapp.es està en l'etapa de cerca d'inversors i col·laboradors.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.