Cinquè sexenni

5 investigadors del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València obtenen el cinquè sexenni, la qual cosa suposa 30 anys d'investigació.

[ 20/09/2020 ]

Els investigadors han obtingut la cinquena avaluació positiva en l'activitat investigadora o en l'activitat de Transferència del Coneixement i Innovació.

Pertanyen al Campus d'Alcoi de la UPV els següents investigadors:

• Juan López Martínez - DIMM
  • Jaime Lora - DIQN
  • Ana Amat - DITEXPA
  • Francisco Javier Cases - DITEXPA
  • Rafael Cantó Colomina - DMAT

Les distincions s'han lliurat en el solemne Acte d'Obertura de Curs 20/21 al Campus de Vera. La celebració, presidida per última vegada pel rector Francisco Mora [a la primavera es convocaran eleccions a rector o rectora], ha comptat amb presència de la consellera d'Innovació i Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual; els cinc rectors de les universitats públiques valencianes, entre altres autoritats. El tradicional cerimonial s'ha adaptat a les mesures establides davant la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19.

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.