Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2

Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.

Ja està en marxa la nova edició dels cursos massius oberts gratuïts de la UPV. Apunta-t'hi i aprèn de la manera més còmoda.

[ 16/09/2020 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, en mode síncron i per mitjà de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següent:

El destinataris són totes aquelles persones que hi estiguen interessades.

Forma d’aprenentatge: amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos: en mode síncron, des del 14 de setembre fins al 9 de novembre.

Continguts dels cursos: cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu.

Calendari:

• Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitza els fòrums, des del 14 de setembre fins al 9 de novembre.
  • Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

En acabar els cursos, no s’obté cap credencial.

Inscripció en línia

Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Accessibilitat en els MMCC Accessibilitat en els MMCC
La CVMC i la UPV signen un conveni per a aplicar la IA en la traducció automàtica i la subtitulació en temps real.
Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Conferència Inaugural del Curs Conferència Inaugural del Curs
Dilluns 26 d'octubre a les 12 h a la Sala de Graus "Roberto García Payá".
DeteCCovid. Eina UPV DeteCCovid. Eina UPV
Eina de la UPV per al control d'aglomeracions i la traçabilitat de contagis per COVID-19.
Grau en Informàtica Industrial i Robòtica Grau en Informàtica Industrial i Robòtica
Aprovats els informes de validació i les memòries de verificació.