Tallers gratuïts de l'ICE

T’agradaria desenvolupar habilitats com parlar en públic, gestionar el teu temps, millorar el teu benestar personal, …?

[ 01/09/2020 ]

Ara que comença un nou curs en una situació molt particular, volem animar-te al fet que t'apuntes als tallers gratuïts organitzats des de l'ICE per a tu, que estudies en la UPV.

Ja pots pots inscriure a través de la teua intranet, accedint a Secretaria virtual | Portal de formació contínua i permanent | Oferta formativa | ICE.

La convocatòria de tallers organitzada des de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) té per objectiu contribuir a oferir una formació integral als estudiants, basada en l'adquisició de competències transversals, complementària a la formació tècnica rebuda en els seus corresponents estudis, que els permeta desembolicar-se tant en la seua vida professional com personal.

La inscripció és gratuïta i es convaliden per CRÈDITS OPTATIUS EN ACTIVITATS UNIVERSITÀRIES. A més, en finalitzar cada activitat, s'emet un certificat d'assistència.

TALLERS DE DESENVOLUPAMENT PERSONAL 2020 SET-DES

No deixes passar l’oportunitat, t’esperem!

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?