Jornada d'Acollida

El 28 de setembre a les 10h a la Plaça Ferrándiz i Carbonell.

[ 20/09/2020 ]

Arribes enguany com a estudiant de nou ingrés al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV)? Si la resposta és afirmativa, és molt probable que estigues impacient per saber quin és el funcionament de la UPV, de quins serveis disposes com a estudiant en ella, com serà el teu dia a dia, on acudir quan necessites qualsevol tipus d'ajuda... La UPV organitza, a través del Programa Integra, les seues Jornades d'Acolliment. A Alcoi seran el 28 de setembre a les 10h a la Plaza Ferrándiz i Carbonell.

Un docent i un estudiant avançat de la teua titulació, a la teua disposició.

Una vegada finalitzades les Jornades, a més, tindràs a la teua disposició el contacte d'un/a docent i un/a estudiant avançat/a de la teua titulació, membre del Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU), que et podrà guiar o resoldre qualsevol dubte que tingues.

La teua vida universitària comença ja. Gaudeix-la des del primer dia!

I quan comencen les classes?

Els alumnes de 1r en graus comencen l'endemà, el 29 de setembre, mentre que els de 2n, 3r i 4t curs en graus o faran el 14 de setembre. Els alumnes dels màsters universitaris començaran el 21 de setembre.

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?