Calendari acadèmic 2020-2021

Inclou tota la informació relativa al curs, als dies lectius, als d'inici i fi de classes, als períodes d'avaluació i també a les vacances i festius.

[ 04/09/2020 ]
Calendari acadèmic 20/21

Ja està disponible el calendari acadèmic oficial del pròxim curs, 2020-2021. De fet, es pot consultar i descarregar el PDF en diferents tamanys, segons es necessite.

Enguany, com a novetat, el calendari està disponible només en versió digital, i no s’edita en paper. D'aquesta forma, se cerca contribuir a reduir el consum de paper i disposar d'un entorn més sostenible, en la línia del compromís mediambiental de la UPV.

Seguint aquesta política de minimització de l'ús del paper, el calendari només està disponible en format electrònic i es pot descarregar des d'aquest enllaç a la pàgina web de la UPV. A més, s'anima la comunitat universitària a evitar, en la mesura que siga possible, imprimir-lo en paper i optar per guardar-lo com un PDF per a visualitzar-lo des del navegador del PC, telèfon mòbil o tauleta.

En el calendari s'inclou tota la informació relativa al curs, als dies lectius, als d'inici i fi de classes, als períodes d'avaluació i també a les vacances i festius.

Tots els terminis i dates inclosos en el calendari acadèmic estan subjectes a possibles canvis i modificacions per a atendre les situacions d'excepcionalitat que s’esdevinguen de la crisi sanitària provocada per la COVID-19, així com les mesures que puguen adoptar les autoritats sanitàries i governatives.

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?