#CogeLoQueNecesites

Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón, estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/05/2020 ]
#CogeLoQueNecesites

Com es pot ajudar a frenar la Covid 19 des de casa? David Candel i Víctor Bujaldón van voler anar més enllà amb la iniciativa de #CompraSolidaria creada en xarxes socials. No solament donen suport a aquesta campanya sinó que han creat una web per a ajudar els que més ho necessiten.

#Comprasolidaria consisteix a deixar articles de primera necessitat al carrer perquè aquelles persones i famílies que ho necessiten puguen agafar-ho.

La iniciativa impulsada pels dos estudiants del Grau d'Informàtica del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València es diu #CogeLoQueNecesites. Han arreplegat aquestes zones i les han incloses en un mapa on qualsevol persona puga accedir a trobar la ubicació i agafar el que necessite.

El propòsit d'aquesta web és ajudar les persones que pitjor estan passant-ho en aquest moment, entre tots podem localitzar totes les caixes que les bones persones del nostre territori van deixant pels carrers perquè la gent que el necessite l'agafe o la gent que vulga aportar deixe el seu granet d'arena com fan Víctor i David amb aquesta web.

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.