Màsters Universitaris

Obert, del 25 de maig al 12 de juny, el termini de preinscripció per als 4 màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/05/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) obri hui i fins al 12 de juny, el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels 4 màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2020-2021.

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents al Campus d'Alcoi de la UPV, tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els estudiants, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

La preinscripció haurà de realitzar-se a través d'aquestformulari electrònic. El termini extraordinari, per a aquells màsters amb vacants, estarà obert del 2 al 10 de setembre del present any.

Webinar - Jornada informativa Màsters Universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV

Coneix aquests màsters universitaris impartits al Campus d'Alcoi de la UPV a través d'aquests nous vídeos:

Màster Universitari en Enginyeria Processat i Caracterització de Materials (MUIPCM)

Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil (MUITEX)

Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL)

Màster Universitari en Direcció d'Empreses (MBA)

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.
VIII Concurs 'Mostra la Ciència en Vídeo' VIII Concurs 'Mostra la Ciència en Vídeo'
Els premiats es donaran a conèixer de forma virtual.