Màsters Universitaris

Obert, del 25 de maig al 12 de juny, el termini de preinscripció per als 4 màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/05/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) obri hui i fins al 12 de juny, el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels 4 màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2020-2021.

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents al Campus d'Alcoi de la UPV, tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els estudiants, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

La preinscripció haurà de realitzar-se a través d'aquestformulari electrònic. El termini extraordinari, per a aquells màsters amb vacants, estarà obert del 2 al 10 de setembre del present any.

Webinar - Jornada informativa Màsters Universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV

Coneix aquests màsters universitaris impartits al Campus d'Alcoi de la UPV a través d'aquests nous vídeos:

Màster Universitari en Enginyeria Processat i Caracterització de Materials (MUIPCM)

Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil (MUITEX)

Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL)

Màster Universitari en Direcció d'Empreses (MBA)

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.