Màsters Universitaris

Obert, del 25 de maig al 12 de juny, el termini de preinscripció per als 4 màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/05/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) obri hui i fins al 12 de juny, el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels 4 màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2020-2021.

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents al Campus d'Alcoi de la UPV, tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els estudiants, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

La preinscripció haurà de realitzar-se a través d'aquestformulari electrònic. El termini extraordinari, per a aquells màsters amb vacants, estarà obert del 2 al 10 de setembre del present any.

Webinar - Jornada informativa Màsters Universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV

Coneix aquests màsters universitaris impartits al Campus d'Alcoi de la UPV a través d'aquests nous vídeos:

Màster Universitari en Enginyeria Processat i Caracterització de Materials (MUIPCM)

Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil (MUITEX)

Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL)

Màster Universitari en Direcció d'Empreses (MBA)

Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.
WEEK[EMPRENDE] edició en línia WEEK[EMPRENDE] edició en línia
Curs intensiu per a alumnes emprenedors.
Els edificis del campus, protagonistes de Mednight Els edificis del campus, protagonistes de Mednight
Primera Nit Mediterrània de les Investigadores.