Màsters Universitaris

Obert, del 25 de maig al 12 de juny, el termini de preinscripció per als 4 màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/05/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) obri hui i fins al 12 de juny, el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels 4 màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2020-2021.

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents al Campus d'Alcoi de la UPV, tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els estudiants, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

La preinscripció haurà de realitzar-se a través d'aquestformulari electrònic. El termini extraordinari, per a aquells màsters amb vacants, estarà obert del 2 al 10 de setembre del present any.

Webinar - Jornada informativa Màsters Universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV

Coneix aquests màsters universitaris impartits al Campus d'Alcoi de la UPV a través d'aquests nous vídeos:

Màster Universitari en Enginyeria Processat i Caracterització de Materials (MUIPCM)

Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil (MUITEX)

Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL)

Màster Universitari en Direcció d'Empreses (MBA)

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Pràctiques en empresa durant l'estiu Pràctiques en empresa durant l'estiu
El termini per al lliurament de convenis finalitza el 16 de juliol de 2020.