Si falla Internet en un examen...

'Aclareix la incògnita', l'espai radiofònic de la UPV, resol aquestes i altres dubtes davant situació actual generada per la pandèmia de COVID-19.

[ 18/05/2020 ]

Què faig si em quede sense connexió a Internet durant la realització d'examen?És un dels principals temors als quals els estudiants s'enfronten de cara a l'avaluació dels seus coneixements durant la pandèmia.

A això respon Eduardo Vendrell, vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació de la Universitat Politècnica de València (UPV), en el 18è capítol de 'Aclareix la incògnita', l'espai ideat per l'Àrea de Comunicació que t'ajuda a resoldre els dubtes generats per la situació actual derivada de la pandèmia de COVID-19.

Cóm seran els exàmens?, ¿què succeeix amb les pràctiques?, i amb els programes d'intercanvi?. Aquestes, i moltes altres respostes, estan ja a la teua disposició en el programa conduït pels periodistes Carmen Revillo i Raúl Valenciano.

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?