Els nostres estudiants a l’estranger

La situació actual per la Covid-19 ha fet que alguns estudiants a l'estranger es queden en les seues destinacions o tornen a Espanya.

[ 08/05/2020 ]
Alumnes a l'estranger

Alguns dels nostres alumnes ens compten les seues experiències. Com podeu veure, tots estan molt bé!

Mobilitats a l'estranger

L'Oficina d'Internacional és l'encarregada de gestionar totes les mobilitats a països estrangers (Erasmus +, PROMOE...) del Campus d'Alcoi de la UPV.

També ofereixen als estudiants que ho desitgen l'oportunitat d'estudiar, a Europa o en qualsevol altra part del món, en una de les nostres universitats associades per a estudiar un semestre o un any en els nostres programes d'estudis de grau, màster o doctorat.

En el curs 2019/2020, han gestionat les estades entrants de 110 estudiants, mentre que han pogut estudiar fora del campus 73 estudiants. Totes aquestes beques tenen una duració d'un semestre o curs complet. Les beques s'han gestionat en el curs 2019/2020 en universitats i destinacions d'Amèrica, Europa o Àsia.

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.