Els nostres estudiants a l’estranger

La situació actual per la Covid-19 ha fet que alguns estudiants a l'estranger es queden en les seues destinacions o tornen a Espanya.

[ 08/05/2020 ]
Alumnes a l'estranger

Alguns dels nostres alumnes ens compten les seues experiències. Com podeu veure, tots estan molt bé!

Mobilitats a l'estranger

L'Oficina d'Internacional és l'encarregada de gestionar totes les mobilitats a països estrangers (Erasmus +, PROMOE...) del Campus d'Alcoi de la UPV.

També ofereixen als estudiants que ho desitgen l'oportunitat d'estudiar, a Europa o en qualsevol altra part del món, en una de les nostres universitats associades per a estudiar un semestre o un any en els nostres programes d'estudis de grau, màster o doctorat.

En el curs 2019/2020, han gestionat les estades entrants de 110 estudiants, mentre que han pogut estudiar fora del campus 73 estudiants. Totes aquestes beques tenen una duració d'un semestre o curs complet. Les beques s'han gestionat en el curs 2019/2020 en universitats i destinacions d'Amèrica, Europa o Àsia.

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.