Declaracions de Francisco Mora

El rector de la UPV anuncia que un equip està treballant ja en possibles escenaris de la desescalada.

[ 29/04/2020 ]
Declaracions de Francisco Mora

El rector de la Universitat Politècnica de València ha gravat un missatge en el qual avança que un equip està treballant ja en possibles escenaris de la desescalada. “Estem a l'espera que el Govern es pronuncie per a saber com dur-la a terme. És clar que la docència serà online. Però la universitat ha de recobrar el pols en l'àmbit de la investigació, de la innovació, del seu funcionament intern de gestió […]. Estem preveient diversos escenaris, confie que es farà molt bé i en breu ho comunicarem”.

A més, Francisco Mora ha aprofitat l'ocasió per a agrair la comunitat universitària la seua flexibilitat i capacitat d'adaptació. “El professorat, l'alumnat, els equips directius de centres i departaments, […] la delegada d'alumnes i les delegacions dels centres… tots s'han portat de manera excepcional per a comunicar i ajudar amb les mil casuístiques que han sorgit en tot aquest àmbit”.

La implicació de la UPV

I quant a la investigació, el rector ha posat en valor “la ràpida resposta de la comunitat universitària a la situació i l'oferiment per a activar projectes que ajuden en aquesta crisi. El més important és l'inventari de capacitats posades a disposició, en un temps molt curt, de la Generalitat Valenciana i del Ministeri de Sanitat”.

En aquest sentit, Mora ha parlat de “una mobilització molt important”. “Davant la crida d'urgència de l'Agència Valenciana de la Innovació per a resoldre reptes relacionats amb la Covid-19, de les 29 propostes que es van presentar, 20 són d'aquesta universitat. Això demostra la implicació de la UPV”.

Máé informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.