Declaracions de Francisco Mora

El rector de la UPV anuncia que un equip està treballant ja en possibles escenaris de la desescalada.

[ 29/04/2020 ]
Declaracions de Francisco Mora

El rector de la Universitat Politècnica de València ha gravat un missatge en el qual avança que un equip està treballant ja en possibles escenaris de la desescalada. “Estem a l'espera que el Govern es pronuncie per a saber com dur-la a terme. És clar que la docència serà online. Però la universitat ha de recobrar el pols en l'àmbit de la investigació, de la innovació, del seu funcionament intern de gestió […]. Estem preveient diversos escenaris, confie que es farà molt bé i en breu ho comunicarem”.

A més, Francisco Mora ha aprofitat l'ocasió per a agrair la comunitat universitària la seua flexibilitat i capacitat d'adaptació. “El professorat, l'alumnat, els equips directius de centres i departaments, […] la delegada d'alumnes i les delegacions dels centres… tots s'han portat de manera excepcional per a comunicar i ajudar amb les mil casuístiques que han sorgit en tot aquest àmbit”.

La implicació de la UPV

I quant a la investigació, el rector ha posat en valor “la ràpida resposta de la comunitat universitària a la situació i l'oferiment per a activar projectes que ajuden en aquesta crisi. El més important és l'inventari de capacitats posades a disposició, en un temps molt curt, de la Generalitat Valenciana i del Ministeri de Sanitat”.

En aquest sentit, Mora ha parlat de “una mobilització molt important”. “Davant la crida d'urgència de l'Agència Valenciana de la Innovació per a resoldre reptes relacionats amb la Covid-19, de les 29 propostes que es van presentar, 20 són d'aquesta universitat. Això demostra la implicació de la UPV”.

Máé informació

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?