Les PAU, al juliol i setembre

Segons ha indicat la Generalitat Valenciana, seguint les instruccions del Ministeri d'Educació i Formació Professional, l'EBAU es realitzarà en els propis instituts.

[ 26/04/2020 ]
Les PAU, al juliol i setembre

Com a conseqüència de l'actual situació generada per la pandèmia de COVID-19, la realització de les proves d'accés a la universitat (PAU), recentment canviades de nom com a avaluacions de batxillerat per a l'accés a la universitat (ABAU), es durà a terme en dates diferents a les habituals.

Seguint les instruccions del Ministeri d'Educació i Formació Professional, la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció a les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià ha establit que les proves de les PAU es realitzaran els dies 7, 8 i 9 de juliol. Les notes es faran públiques el 17 de juliol, i els dies per a demanar la revisió seran el 18, el 20 i el 21 del mateix mes. Les notes definitives seran publicades el 24 de juliol, la preinscripció s'obrirà l'1 de juliol i la seua resolució es publicarà el 28 de juliol.

2a convocatòria

En el cas de la segona convocatòria, les proves tindran lloc els dies 8, 9 i 10 de setembre; les notes es faran públiques el 16 de setembre, i els dies per a demanar la revisió seran el 17, el 18 i el 21 del mateix mes. Les notes definitives seran publicades el 22 de setembre i el termini per a la preinscripció s'ha establit del 14 al 21 de setembre.

Majors de 25 i 45 anys

Per part seua, les proves per a majors de 25 i 45 anys es faran els dissabtes 4 i 11 de juliol. Les notes es faran públiques el 16 de juliol i, després del període de reclamacions, les notes definitives seran publicades el 24 de juliol.

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?