Iniciativa "Estem amb vosaltres"

S'han elaborat més de 1005.000 pantalles contra la Covid-19. La iniciativa està coordinada des del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 21/04/2020 ]
Estem amb vosaltres

La iniciativa "Estem amb vosaltres", coordinada des del Campus d'Alcoi de la UPV, ha fabricat més de 100.000 pantalles contra la Covid-19 i s'han distribuït en Comunitat Valenciana, Galícia, Andalusia, Castella - La Manxa o Múrcia.

"Estem amb vosaltres" és un gran equip de la zona d'Ibi-Banyeres-Alcoi format per makers, particulars, universitat i empreses que estan col·laborant activament en la producció de material de protecció per a sanitaris, cossos de seguretat i altres sectors de la població enlaire risc de contagi per Coronavirus.

Des del campus, volem agrair a tots els voluntaris la seua implicació.

#EsteVirusLoParamosUnidos #Estamosconvosotros

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.