Iniciativa "Estem amb vosaltres"

S'han elaborat més de 1005.000 pantalles contra la Covid-19. La iniciativa està coordinada des del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 21/04/2020 ]
Estem amb vosaltres

La iniciativa "Estem amb vosaltres", coordinada des del Campus d'Alcoi de la UPV, ha fabricat més de 100.000 pantalles contra la Covid-19 i s'han distribuït en Comunitat Valenciana, Galícia, Andalusia, Castella - La Manxa o Múrcia.

"Estem amb vosaltres" és un gran equip de la zona d'Ibi-Banyeres-Alcoi format per makers, particulars, universitat i empreses que estan col·laborant activament en la producció de material de protecció per a sanitaris, cossos de seguretat i altres sectors de la població enlaire risc de contagi per Coronavirus.

Des del campus, volem agrair a tots els voluntaris la seua implicació.

#EsteVirusLoParamosUnidos #Estamosconvosotros

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.