Violència masclista

El Campus d'Alcoi condemma l'assasisnat d'Almassora i reclama més mesures.

La UPV lamenta i condemna l'assassinat d'una dona de 35 anys a Almassora (Castelló) i reclama l'adopció de mesures especials en l'actual situació excepcional de confinament.

[ 22/03/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) lamenta i condemna l'assassinat d'una dona de 35 anys ocorregut ahir divendres en la localitat castellonenca d'Almassora, presumptament, a les mans de la seua parella i davant dels dos fills menors de tots dos.

En la situació excepcional de confinament que es troba el país, urgeix més encara l'adopció de mesures urgents per a protegir les potencials víctimes de violència masclista, xacra que s'ha cobrat ja 17 morts en el que va de 2020 i 1.050 des de la creació de registres oficials per part de la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

És important, en aquest aspecte, recordar que el telèfon 016 atén a totes les víctimes de violència masclista, les 24 hores, i en 51 idiomes. No deixa rastre en la factura, si bé és necessari esborrar la trucada del registre del propi mòbil.

Així mateix, amb motiu de la crisi del coronavirus, s'ha posat en marxa un segon número, el 900 580 888, també disponible per a aquests casos. Per part seua, els menors poden dirigir-se al telèfon de la Fundació Anar: 900 20 20 10.

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
Ens explicau què esteu fent durant el confinament?
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Ajudes d'acció social Ajudes d'acció social
Obert el termini fins al 24 d'abril de 2020.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.