Noves mesures excepcionals

L'última resolució signada pel rector Francisco Mora modifica el funcionament de la UPV quant a la jornada, permisos i organització del treball.

[ 20/03/2020 ]
Noves mesures excepcionals

Benvolguda comunitat universitària,

La greu situació originada per la pandèmia del coronavirus està forçant les nostres autoritats sanitàries a prendre decisions contundents que afecten el normal funcionament de tota la societat. De les mesures preses, l'autodisciplina en el distanciament social és aquella en què tots podem ajudar. És un esforç per a ajudar el nostre sistema sanitari i per a assegurar la salut individual i col·lectiva.

Durant les pròximes setmanes o mesos, tots haurem de ser més solidaris i tolerants davant els notables canvis socials i personals que haurem d'afrontar.

En allò que concerneix el funcionament de la nostra universitat, us adjunte la nova Resolució de mesures excepcionals referents a la jornada, permisos i organització del treball amb motiu del COVID-19.

L'accés a la Universitat continuarà estant restringit a aquelles persones la presència de les quals siga realment imprescindible. Això haurà de ser així fins que concloga l'estat d'alarma decretat pel Govern.

Finalment, vull transmetre-us el meu agraïment per l'esforç que esteu duent a terme per aconseguir, en un període de temps molt reduït, canviar d'una universitat presencial a una universitat oberta i accessible des de qualsevol lloc.

Enfront de les limitacions físiques, farem ús intensiu de la tecnologia per a fer que la nostra activitat acadèmica siga més portàtil, flexible i personal. És un repte enorme, però tinc l'esperança que sabrem afrontar-lo, perquè conec el talent i el compromís de les persones que treballen a la Universitat Politècnica de València.

Estic fermament convençut que el nostre alumnat ens ho agrairà sempre.

Rebeu una cordial salutació.

Francisco José Mora Mas

Rector

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.