Noves mesures excepcionals

L'última resolució signada pel rector Francisco Mora modifica el funcionament de la UPV quant a la jornada, permisos i organització del treball.

[ 20/03/2020 ]
Noves mesures excepcionals

Benvolguda comunitat universitària,

La greu situació originada per la pandèmia del coronavirus està forçant les nostres autoritats sanitàries a prendre decisions contundents que afecten el normal funcionament de tota la societat. De les mesures preses, l'autodisciplina en el distanciament social és aquella en què tots podem ajudar. És un esforç per a ajudar el nostre sistema sanitari i per a assegurar la salut individual i col·lectiva.

Durant les pròximes setmanes o mesos, tots haurem de ser més solidaris i tolerants davant els notables canvis socials i personals que haurem d'afrontar.

En allò que concerneix el funcionament de la nostra universitat, us adjunte la nova Resolució de mesures excepcionals referents a la jornada, permisos i organització del treball amb motiu del COVID-19.

L'accés a la Universitat continuarà estant restringit a aquelles persones la presència de les quals siga realment imprescindible. Això haurà de ser així fins que concloga l'estat d'alarma decretat pel Govern.

Finalment, vull transmetre-us el meu agraïment per l'esforç que esteu duent a terme per aconseguir, en un període de temps molt reduït, canviar d'una universitat presencial a una universitat oberta i accessible des de qualsevol lloc.

Enfront de les limitacions físiques, farem ús intensiu de la tecnologia per a fer que la nostra activitat acadèmica siga més portàtil, flexible i personal. És un repte enorme, però tinc l'esperança que sabrem afrontar-lo, perquè conec el talent i el compromís de les persones que treballen a la Universitat Politècnica de València.

Estic fermament convençut que el nostre alumnat ens ho agrairà sempre.

Rebeu una cordial salutació.

Francisco José Mora Mas

Rector

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.