Noves mesures excepcionals

L'última resolució signada pel rector Francisco Mora modifica el funcionament de la UPV quant a la jornada, permisos i organització del treball.

[ 20/03/2020 ]
Noves mesures excepcionals

Benvolguda comunitat universitària,

La greu situació originada per la pandèmia del coronavirus està forçant les nostres autoritats sanitàries a prendre decisions contundents que afecten el normal funcionament de tota la societat. De les mesures preses, l'autodisciplina en el distanciament social és aquella en què tots podem ajudar. És un esforç per a ajudar el nostre sistema sanitari i per a assegurar la salut individual i col·lectiva.

Durant les pròximes setmanes o mesos, tots haurem de ser més solidaris i tolerants davant els notables canvis socials i personals que haurem d'afrontar.

En allò que concerneix el funcionament de la nostra universitat, us adjunte la nova Resolució de mesures excepcionals referents a la jornada, permisos i organització del treball amb motiu del COVID-19.

L'accés a la Universitat continuarà estant restringit a aquelles persones la presència de les quals siga realment imprescindible. Això haurà de ser així fins que concloga l'estat d'alarma decretat pel Govern.

Finalment, vull transmetre-us el meu agraïment per l'esforç que esteu duent a terme per aconseguir, en un període de temps molt reduït, canviar d'una universitat presencial a una universitat oberta i accessible des de qualsevol lloc.

Enfront de les limitacions físiques, farem ús intensiu de la tecnologia per a fer que la nostra activitat acadèmica siga més portàtil, flexible i personal. És un repte enorme, però tinc l'esperança que sabrem afrontar-lo, perquè conec el talent i el compromís de les persones que treballen a la Universitat Politècnica de València.

Estic fermament convençut que el nostre alumnat ens ho agrairà sempre.

Rebeu una cordial salutació.

Francisco José Mora Mas

Rector

Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.
200 pràctiques en empresa 200 pràctiques en empresa
La gestió de pràctiques en empresa per part del SIE del Campus d'Alcoi continua.
Juan López, nou director de l'ITM Juan López, nou director de l'ITM
Entrevista a Juan López, després de ser nomenat com a director de l'ITM.
Pablo Díaz, nou director de DITEXPA Pablo Díaz, nou director de DITEXPA
Entrevista a Pablo Díaz, nou director del DITEXPA.
Eleccions a rector o rectora 2021 Eleccions a rector o rectora 2021
El Consell de Govern de la UPV ha aprovat el calendari electoral.