Noves mesures excepcionals

L'última resolució signada pel rector Francisco Mora modifica el funcionament de la UPV quant a la jornada, permisos i organització del treball.

[ 20/03/2020 ]
Noves mesures excepcionals

Benvolguda comunitat universitària,

La greu situació originada per la pandèmia del coronavirus està forçant les nostres autoritats sanitàries a prendre decisions contundents que afecten el normal funcionament de tota la societat. De les mesures preses, l'autodisciplina en el distanciament social és aquella en què tots podem ajudar. És un esforç per a ajudar el nostre sistema sanitari i per a assegurar la salut individual i col·lectiva.

Durant les pròximes setmanes o mesos, tots haurem de ser més solidaris i tolerants davant els notables canvis socials i personals que haurem d'afrontar.

En allò que concerneix el funcionament de la nostra universitat, us adjunte la nova Resolució de mesures excepcionals referents a la jornada, permisos i organització del treball amb motiu del COVID-19.

L'accés a la Universitat continuarà estant restringit a aquelles persones la presència de les quals siga realment imprescindible. Això haurà de ser així fins que concloga l'estat d'alarma decretat pel Govern.

Finalment, vull transmetre-us el meu agraïment per l'esforç que esteu duent a terme per aconseguir, en un període de temps molt reduït, canviar d'una universitat presencial a una universitat oberta i accessible des de qualsevol lloc.

Enfront de les limitacions físiques, farem ús intensiu de la tecnologia per a fer que la nostra activitat acadèmica siga més portàtil, flexible i personal. És un repte enorme, però tinc l'esperança que sabrem afrontar-lo, perquè conec el talent i el compromís de les persones que treballen a la Universitat Politècnica de València.

Estic fermament convençut que el nostre alumnat ens ho agrairà sempre.

Rebeu una cordial salutació.

Francisco José Mora Mas

Rector

Rànquing 'El Mundo' Rànquing 'El Mundo'
La UPV entre les 3 millors universitats d'Espanya en 13 graus.
‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH ‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH
Ha sigut dissenyat per estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV.
Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Cocentaina amplien els seus acords en turisme, innovació i Fira Tots Sants.
Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.