Comunicat de la Delegació d'Alumnes de l'EPSA

Davant les mesures anunciades per part de la UPV, la Delegació d'Alumnes realitza la següent nota informativa per al conjunt de l'estudiantat.

[ 14/03/2020 ]
Comunicat de la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi

Davant les mesures anunciades per part de la UPV (Universitat Politècnica de València), en relació amb les mesures que seran implementades el pròxim 16 de març per les quals tota la docència serà impartida via “online” i se suspendran totes les activitats extraacadèmiques. Des de Delegació d'Alumnes de la **EPSA hem volgut realitzar aquesta nota informativa per al conjunt de l'estudiantat.

• Un representant de cada titulació de l'EPSA en Delegació d'Alumnes servirà de nexe amb els delegats de cada classe, per a traslladar la informació i prestar l'ajuda necessària referent a la classe. Aquest representant estarà en contacte amb direcció de l'escola i amb la direcció de Delegació d'Alumnes de l'EPSA.
  • Davant aquesta situació imprevista demanem al conjunt de l'estudiantat que confie en els mitjans oficials de comunicació de la UPV i de Delegació d'Alumnes, així com en els seus representants.
  • La impartició de la docència com ja s'ha dit en el comunicat emès pel Rector, el 12 de març, serà impartida via “online”, de forma indefinida. Delegació d'Alumnes estarà oberta a resoldre tots els dubtes i problemes que us puguen sorgir, per a evitar la saturació dels mitjans de comunicació, demanem que aquests dubtes es transmeten als delegats de cada classe els qui, si és necessari, hauran de posar-se en contacte amb el seu coordinador de Delegació d'Alumnes.

Finalment, des de Delegació d'Alumnes de l'EPSA, com a estudiants entenem l'extraordinaritat dels esdeveniments, i és per això pel que demanem calma i responsabilitat de cara als pròxims dies.

L'equip Directiu de DaEPSA.

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
Ens explicau què esteu fent durant el confinament?
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.
Ajudes d'acció social Ajudes d'acció social
Obert el termini fins al 24 d'abril de 2020.