Segueix a Uniraid EPSA UPV 2020

Tercera etapa: Erg Chebbi - Erg Znigui. La traïció de la brúixola i el roadbook.

[ 19/02/2020 ]
Tercera etapa del Uniraid EPSA UPV 2020

Gas i més gas de l'equip Uniraid EPSA UPV 2020, format per Joan Ribera i Carles Ceresola, tots dos estudiants de 3r del Grau en Enginyeria Mecànica del Campus d'Alcoi de la UPV. 71 km plens de camins d'arena separen Erg Chebbi - Erg Znigui. Això no és problema ni per a ells ni per al Peugeot 205.

En un dels trams es van desorientar, ja que seguir la brúixola i el roadbook és complicat. Prompte han reprès el rumb i han pogut completar l'etapa.

L'arribada al campament va ser bastant primerenca el que ens va permetre descansar una mica més de cara a la cronometrada de la nit amb una sèrie de balises de 1h de duració aproximadament. Aquest dimecres 19 de febrer hauran de completar l'etapa marathon. aquesta etapa té la peculiaritat que no existeix cap campament ni assistència, és una etapa dura que afronten amb ganes. A les 18h, l'organització obliga a detenir el cotxe i passar la nit on s'hagen quedat.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.