Segueix a Uniraid EPSA UPV 2020

Segona etapa: Gourrama - Erg Chebbi. Primeres dunes.

[ 18/02/2020 ]
Segona etapa del Uniraid EPSA UPV 2020

Els km comencen a acumular-se per a Joan Ribera i Carles Ceresola, tots dos estudiants de 3r del Grau en Enginyeria Mecànica del Campus d'Alcoi de la UPV i membres del grup de Generació Espontània Uniraid EPSA UPV 2020.

L'etapa del dilluns estava programada per a recórrer 200 km, però en arribar a una pujada amb molt pendent només han pogut pujar la meitat dels vehicles. Alguns d'ells, com és el cas del Uniraid EPSA UPV 2020, han hagut de donar la volta ja que s'estaven formant grans cues. La nit començava a caure en el desert però gràcies a la companyonia, tots han pogut completar l'etapa.

En alguns moments del recorregut han baixat la pressió dels pneumàtics per a adaptar-se al terreny. El Peugeot 205 de moment aguanta bé. La pròxima etapa al Marroc serà aquest dimarts 18 de febrer entre les ciutats de Erg Chebbi - Erg Znigui.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.