Escape Room ‘L’assassí de l’alcoià’

Dijous 21 de novembre a les 12:30h a la Sala Multiusos. Inscriu-te per a resoldre el cas.

[ 06/11/2019 ]
Escape Room ‘L’assassí de l’alcoià’

"Un assassí en sèrie té atemorida a tota la comarca. El Director de l'EPSA, Juan Ignacio Torregrosa, ha sigut assassinat i la seua següent víctima, Emilia Botija del Servei d'Alumnat, està segrestada. La paella d'enguany està en joc i només els millors detectius podran ajudar la policia a detenir a l'assassí."

Podràs esbrinar qui és l'assassí? La clau està a la Sala Multiusos on s'ha organitzat una Escape Room el dijous 21 de novembre a les 12:30h.

Inscriu-te per a resoldre el cas.

A més, assistiran empreses de la zona que actuaran com a observadores.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.