Programa Glocal 2020

Suport a activitats de solidaritat i participació social.

[ 05/11/2019 ]
Programa Glocal 2020

El Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) ha obert una nova convocatòria del “PROGRAMA GLOCAL 2020, SUPORT A ACTIVITATS DE SOLIDARITAT I PARTICIPACIÓ SOCIAL” (antic programa EpD).

A través d'aquest programa, es concedeixen fins a 1.500 euros per a la realització d'activitats solidàries que fomenten la participació social, i que versen sobre els temes següents:

• La sensibilització i formació sobre les causes de la pobresa i les desigualtats socioeconòmiques en el món actual.
  • El foment del Desenvolupament Humà Sostenible i de la justícia social.
  • La sensibilització sobre la relació local-global dels problemes de desenvolupament del món.

El termini de sol·licitud finalitza el 13 de gener de 2020 a les 14.00, havent-se de lliurar la documentació en el Registre General, documents per correu electrònic al CCD.

Les activitats es desenvoluparan de gener de 2020 fins a 30 de novembre de 2020.

Poden presentar-se:

• Alumnat oficial matriculat i alumnat de títols propis.
  • PAS
  • PDI
  • *Alumni PLUS
  • Departaments, facultats i instituts d'investigació.
  • Col·lectius o associacions de la UPV.
  • Grups de Generació Espontània.
  • Personal becari de la UPV.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.