XIX Jornada d'Orientació Acadèmica

Al Campus d'Alcoi es pot seguir per streaming des de la Sala Multiusos.

[ 05/11/2019 ]
XIX Jornada d'Orientació Acadèmica

El dijous 28 de novembre de 2019 tindrà lloc la XIX Jornada d'Orientació Acadèmica que organitza la Universitat Politècnica de València.

La inscripció és gratuïta. Polsa ací per a inscriure't.

Et recomanem que no esperes als últims dies. Recorda que l'aforament és limitat i que la reserva de plaça es duu a terme seguint un rigorós ordre d'inscripció.

La ponència de Gerardo Echeita

La ponència “Per a quan un model d'avaluació psicopedagògica que permeta avançar cap a una educació més inclusiva?” de Gerardo Echeita, professor del Dpt. de Psicologia Evolutiva i de l'Educació de la Universitat Autònoma de Madrid, arreplega en part els resultats d'un treball. Adjuntem el resum executiu dels resultats parcials fins avui.

Les sessions tenen lloc en el Paranimf (edifici 3A) del campus de Vera (València) i es retransmeten per videoconferència als campus d'Alcoi i de Gandia. A més, aquestes jornades es poden seguir en directe per internet.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.