Crida Erasmus 2020-2021

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 05/11/2019 ]
Convocatoria ERASMUS

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds es emplenaran, signaran i registraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No es lliura res en paper.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà fins el 2 de desembre de 2019 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Inglés B1 requerit, han de sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes (Inglés el 12/12/2019) que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Inglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals (4a planta de l'edifici de Carbonell) i us ajudarem, en HORARI de dilluns a divendres de 10.00 a 14:00h. Els dimecres l'oficina està tancada. Per favor respecteu l'horari.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.