Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 24/10/2019 ]

Per cinquè any consecutiu, l'Associació Espanyola de Lísing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€.

El termini màxim de lliurament dels projectes és 30 de setembre de 2020 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Lísing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -lísing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en aquest, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la gairebé totalitat de les empreses creditícies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

D'aquests productes, lísing i renting, sabem per la nostra experiència que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seves inversions empresarials i, fins i tot sent així, la seva quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa als països del nostre entorn europeu.

Sens dubte això afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'aquí, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector i el primer acostament dels futurs empresaris a aquest sector porta de l'eficiència empresarial, establint amb això una línia més de vinculació.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.