IV Workshop economia valenciana al campus

Tindrà lloc el 17 d’octubre, al Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 08/10/2019 ]
IV Workshop economia valenciana

El 17 d’octubre, el Campus d’Alcoi de la UPV acull el 'IV Workshop d’Economia Valenciana'.

El sector tèxtil va ser un dels primers motors de la industrialització al País Valencià i un dels de major pes econòmic fins a mitjans del segle passat. Més recentment, el sector va experimentar una important reconversió per adaptar-se al nou entorn internacional caracteritzat per la creixent globalització de les activitats i la irrupció dels països emergents. Aquesta pèrdua de pes econòmic es va agreujar amb la profunda crisi que es va patir al 2008 i anys posteriors.

L’actual clúster tèxtil valencià va més enllà del sector en sentit estricte, englobant tota una sèrie d’activitats diverses però interrelacionades en un àmbit territorial prou ben definit. De fet, el clúster està altament concentrat geogràficament, ja que dos comarques com la Vall d’Albaida i l’Alcoià-Comtat arrepleguen gran part de l’ocupació total.

Pots inscriure't mitjançant el següent formulari d'inscripció Formulari d'inscripció (obri en nova finestra).

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.