IV Workshop economia valenciana al campus

Tindrà lloc el 17 d’octubre, al Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 08/10/2019 ]
IV Workshop economia valenciana

El 17 d’octubre, el Campus d’Alcoi de la UPV acull el 'IV Workshop d’Economia Valenciana'.

El sector tèxtil va ser un dels primers motors de la industrialització al País Valencià i un dels de major pes econòmic fins a mitjans del segle passat. Més recentment, el sector va experimentar una important reconversió per adaptar-se al nou entorn internacional caracteritzat per la creixent globalització de les activitats i la irrupció dels països emergents. Aquesta pèrdua de pes econòmic es va agreujar amb la profunda crisi que es va patir al 2008 i anys posteriors.

L’actual clúster tèxtil valencià va més enllà del sector en sentit estricte, englobant tota una sèrie d’activitats diverses però interrelacionades en un àmbit territorial prou ben definit. De fet, el clúster està altament concentrat geogràficament, ja que dos comarques com la Vall d’Albaida i l’Alcoià-Comtat arrepleguen gran part de l’ocupació total.

Pots inscriure't mitjançant el següent formulari d'inscripció.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.