IV Workshop economia valenciana al campus

Tindrà lloc el 17 d’octubre, al Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 08/10/2019 ]
IV Workshop economia valenciana

El 17 d’octubre, el Campus d’Alcoi de la UPV acull el 'IV Workshop d’Economia Valenciana'.

El sector tèxtil va ser un dels primers motors de la industrialització al País Valencià i un dels de major pes econòmic fins a mitjans del segle passat. Més recentment, el sector va experimentar una important reconversió per adaptar-se al nou entorn internacional caracteritzat per la creixent globalització de les activitats i la irrupció dels països emergents. Aquesta pèrdua de pes econòmic es va agreujar amb la profunda crisi que es va patir al 2008 i anys posteriors.

L’actual clúster tèxtil valencià va més enllà del sector en sentit estricte, englobant tota una sèrie d’activitats diverses però interrelacionades en un àmbit territorial prou ben definit. De fet, el clúster està altament concentrat geogràficament, ja que dos comarques com la Vall d’Albaida i l’Alcoià-Comtat arrepleguen gran part de l’ocupació total.

Pots inscriure't mitjançant el següent formulari d'inscripció Formulari d'inscripció (obri en nova finestra).

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.