LXXVI Conferència DIFUTEC

COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL

COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL. Dijous 17 d'octubre de 2019 a les 17:30h.

[ 07/10/2019 ]

El proper dijous 17 d'octubre a les 17:30h tindrà lloc a l'aula F4A1 de l'edifici Ferrándiz la LXXVI Conferència DIFUTEC: COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL. La conferència serà impartida pel Dr. Ricardo Díez qui ha treballat durant més de quatre dècades en la indústria cosmètica, tant en companyies de productes al consumidor (Procter & Gamble, Dial, Chanel) com de matèries primeres (Stepan, Witco, Huntsman), tenint patents en els camps de síntesis de materials i de noves tecnologies per a productes acabats.

Usant el sabó com a punt de partida, la conferència avançarà a través de sis dècades de progrés de ciència cosmètica, presentant idees en síntesi química, química-física de micel·les mixtes, descobriment i aplicació del potencial superficial zeta, deposició cutània controlada mitjançant l'efecte coarcervato.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.