LXXVI Conferència DIFUTEC

COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL

COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL. Dijous 17 d'octubre de 2019 a les 17:30h.

[ 07/10/2019 ]

El proper dijous 17 d'octubre a les 17:30h tindrà lloc a l'aula F4A1 de l'edifici Ferrándiz la LXXVI Conferència DIFUTEC: COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL. La conferència serà impartida pel Dr. Ricardo Díez qui ha treballat durant més de quatre dècades en la indústria cosmètica, tant en companyies de productes al consumidor (Procter & Gamble, Dial, Chanel) com de matèries primeres (Stepan, Witco, Huntsman), tenint patents en els camps de síntesis de materials i de noves tecnologies per a productes acabats.

Usant el sabó com a punt de partida, la conferència avançarà a través de sis dècades de progrés de ciència cosmètica, presentant idees en síntesi química, química-física de micel·les mixtes, descobriment i aplicació del potencial superficial zeta, deposició cutània controlada mitjançant l'efecte coarcervato.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Més informació:

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.