Escola UPV destacada

El 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

[ 07/10/2019 ]
Escola UPV destacada en esports

La Universitat Politècnica de València (UPV) va celebrar dijous passat la Benvinguda Esportiva 2019, un esdeveniment que serveix de tret d'eixida al curs esportiu 2019-2020 i que va donar començament, a les 18.30 hores, amb la tradicional Volta a Peu UPV, que va celebrar la seua XV edició recorrent els seus habituals 5 quilòmetres de traçat.

Posteriorment, a les 20.15, es va iniciar en el Paranimf de la UPV el lliurament de trofeus als guanyadors de les competicions del curs 2018-2019 de la UPV i els guardons a l'Esportista Destacat UPV 2019 i a l'Escola UPV Destacada 2019.

L'EPSA, premiada

Quant a l'Escola UPV Destacada, el guardó va recaure a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA-UPV), de la qual un 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

Cintado, estudiant de l'ETSID

El premi a Esportista Destacat UPV 2019 va recaure en Jon Andoni Cintado Arteche, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID-UPV) i membre de la Selecció UPV en la modalitat de Taekwondo.

Cintado va representar a la UPV en el Campionat Autonòmic Universitari a Castelló proclamant-se Campió Autonòmic Universitari. Al maig, a més, va aconseguir el Campionat d'Espanya Universitari i, el passat estiu, va participar en el Campionat Europeu Universitari a Croàcia i, posteriorment, en la Universíada celebrada a Nàpols.

Quant a la seua trajectòria federada, Cintado es va alçar amb el títol de Campió d'Espanya 2018 en categoria absoluta, i a nivell internacional, al novembre del 2018, va participar en el Campionat d'Espanya sub 21 celebrat a Varsòvia (Polònia).

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?