Escola UPV destacada

El 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

[ 07/10/2019 ]
Escola UPV destacada en esports

La Universitat Politècnica de València (UPV) va celebrar dijous passat la Benvinguda Esportiva 2019, un esdeveniment que serveix de tret d'eixida al curs esportiu 2019-2020 i que va donar començament, a les 18.30 hores, amb la tradicional Volta a Peu UPV, que va celebrar la seua XV edició recorrent els seus habituals 5 quilòmetres de traçat.

Posteriorment, a les 20.15, es va iniciar en el Paranimf de la UPV el lliurament de trofeus als guanyadors de les competicions del curs 2018-2019 de la UPV i els guardons a l'Esportista Destacat UPV 2019 i a l'Escola UPV Destacada 2019.

L'EPSA, premiada

Quant a l'Escola UPV Destacada, el guardó va recaure a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA-UPV), de la qual un 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

Cintado, estudiant de l'ETSID

El premi a Esportista Destacat UPV 2019 va recaure en Jon Andoni Cintado Arteche, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID-UPV) i membre de la Selecció UPV en la modalitat de Taekwondo.

Cintado va representar a la UPV en el Campionat Autonòmic Universitari a Castelló proclamant-se Campió Autonòmic Universitari. Al maig, a més, va aconseguir el Campionat d'Espanya Universitari i, el passat estiu, va participar en el Campionat Europeu Universitari a Croàcia i, posteriorment, en la Universíada celebrada a Nàpols.

Quant a la seua trajectòria federada, Cintado es va alçar amb el títol de Campió d'Espanya 2018 en categoria absoluta, i a nivell internacional, al novembre del 2018, va participar en el Campionat d'Espanya sub 21 celebrat a Varsòvia (Polònia).

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Texdencia en ‘La societat del rendiment’ Texdencia en ‘La societat del rendiment’
El grup de generació Espontània exposa novament en l'IVAM CADA Alcoi.
Junta d'Escola del 13 de desembre Junta d'Escola del 13 de desembre
Juan Ignacio Torregrosa explica els punts tractats.